Програма конференції «Нові медіа – нові можливості-2015» 21 березня 2015 р. Місце проведення - м. Київ, пр.Броварський 17 Реєстрація 10:00-10:15 Відкриття. Привітальне слово від організаторів та партнері 10:15-11:00 Гостьовий спікер Як цифрові тренди впливають на інвестиційні рішення в медіа Денис Дж. Адамович, представництво компанії LG у Москві, Росія (skype) 11:00 -13:00 Секція Нова медіа аудиторія Аудиторія онлайн медіа ресурсів Олексій Горбачик, БСА Слухачі радіо в Інтернеті Марина Клочко, GFK Україна Споживання реклами та контенту в соціальних мережах Максим Саваневський, Watcher.com.ua Чим відрізняється аудиторія веб-порталу і друкованого видання: портрет читача Наталія Бойко, Видавничий Дім UMH Поглинання традиційних медіа новини: прогнози Дмитро Лисицький, UMH Digital Питання та обговорення 13:00-13:30 Час на каву 13:30-15:30 Секція Нова медіа конвергенція Конвергенція в діловій пресі Артем Волконський, UMH MediaLab Секрети роботи мультимедійної студії Юрій Сугак, телеканал "Донбас" та 34 канал Журналістика даних: інфографіка та інтерактивна візуалізація на заміну тексту Анатолій Бондаренко, Texty.org.ua Нові та конвергентні медіа в кризових ситуаціях Андрій Куликов, кейс Громадського радіо Вадим Денисенко, кейс Еспресо.TV Спільні проекти: співпраця сайту і регіонального телеканалу Дмитро Добродомов, канал ZIK-TV, кейс програми "Наші гроші" Питання та обговорення 15:30-16:00 Час на каву 16:00 -17:30 Секція Новий медіа бізнес та реклама Цифрова дистрибуція: відносини між виробниками контенту та каналами розподілу Катерина Венжик, Дело.UA Інтегровані кампанії BTL, PR i Digital - координація комунікацій в різних медіа Артем Самойлов, холдинг ТАВР Медіа, кейс Радіо РОКС Рекламна кампанія з нульовим бюджетом Дмитро Терешков, Радіо ПЮРЕ Youtube-Marketing для бізнесу Анна Христюк, Адлабс-Україна Як реально монетизувати подкаст та ТБ-контент в Інтернеті Станіслав Шумлянський, Канал громадського подкастингу Питання та обговорення