{/* Визначення значень глобальних змінних x, y - координат центра рухомого круга */ bool can[4]; // can[j] - чи можна йти у напрямку j int i,j,j0,j1,k,k0,k1; // лічильники for (i=0; i<4; i++) // пошук перешкод у 4 напрямках { switch (i) {case 0:{j0=x+r; j1=x+r+s;k0=y-r; k1=y+r; can[0]=(j1<=xmax);} break; case 1:{j0=x-r; j1=x+r; k0=y-r-s;k1=y-r; can[1]=(0<=k0); } break; case 2:{j0=x-r-s;j1=x-r; k0=y-r; k1=y+r; can[2]=(0<=j0); } break; case 3:{j0=x-r; j1=x+r; k0=y+r; k1=y+r+s;can[3]=(k1<=ymax);} break; } if (can[i]) for (j=j0; (j