from tkinter import * from PIL import Image im = Image.open("field.png") nx=im.size[0] # розміри поля по горизонталі ny=im.size[1] # розміри поля по вертикалі # 2. Початкові значення параметрів моделі r = 8 # радіус рухомого круга s = 2 # приріст коорднати за зміну одного кадру igame = 0 # стан гри idir = 0 # напрям руху x = 8 # абсциса центра круга y = ny/2 # ордината центра круга xb = 0 # найбільше досягнуте значення абсциси x jb = 0 # номер точки траєкторії з найбільшим # досягнутим значенням абсциси x jt = 0 # поточний номер точки траєкторії при поверненні # у точку "відриву" за найменшу кількість кроків incjt = True # зростання поточного номера точки траєкторії # при поверненні у "точку відриву від перешкоди" # за найменшу кількість кроків tr=[] # траєкторія огинання перешкоди, can=[False]*4# дані про можливість руху у певному напрямку # 2. Кінець root = Tk() root.title ('Python: оминання перешкод') c = Canvas(root, width=nx, height=ny, bg='white') c.pack() f = PhotoImage(file = "field.png") image = c.create_image(0, 0, anchor=NW, image=f) root.mainloop()