for i in 0...4 # цикл "для значень i = 0, 1, 2, 3…" end case i # Діяти залежно від значення i when 0 # якщо i=0 … i=0 when 1 # якщо i=1 … i=11 when 2 # якщо i=2 … i=222 end if (b) # Умовний оператор: при справдженні змінної b i=0 else # інакше i=1 end t=[] # створення порожнього списку t t.push(x) # долучення значення x в кінець списку t t.clear # очищення порожнього списку t - вилучення усіх його елементів require 'ruby2d' # Замовлення бібліотеки ruby2d set title: "obstacles", background: '#008000', width: 800, height: 450 # надання значень властивостям вікна: заголовку, кольору тла і розмірам f = Image.new("field.png", x:1, y:2, width: 33, height: 44) # виведення зображення field.png розмірами 33 на 44 і лівим верхнім кутом (1,2) update do # цикл оновлення вікна end show # показ вікна