import math # імпорт математичних функцій from random import * # імпорт генератора випадкових чисел from tkinter import * # імпорт модуля tkinter class Game():# клас гри W = 500 # ширина області H = 250 # висота області N = 29 # початкова кількість кругів def __init__(self): # ініціалізація з порожнім списком кругів self.balls = [] def start(self): # початок гри self.speed =33 # кількість тактів між відтвореннями зображень self.root = Tk() self.root.title("Злиття кругів") # назва вікна self.canvas = Canvas(self.root,width=Game.W,height=Game.H) # створення полотна self.canvas.pack() # розташування полотна i = 0 while i Game.W : self.dx = -self.dx if self.y + self.r +self.dy > Game.H : self.dy = -self.dy if self.x + self.dx < self.r : self.dx = -self.dx if self.y + self.dy < self.r : self.dy = -self.dy # прямолінійний рівномірний рух self.x = self.x + self.dx self.y = self.y + self.dy self.canvas.move(self.ball, self.dx, self.dy) game = Game() game.start()