void bashetFrame::OnButton1Click(wxCommandEvent& event) { wxString s; if (i==0) { srand(time(NULL)); n=10+rand()%11; p= 2+rand()%9; s=wxT(""); s << n; StaticText3 -> SetLabel(s); s=wxT(""); s << p; StaticText5 -> SetLabel(s); i=1; Button1 -> SetLabel(wxT("Хід гравця 1")); } else { s=wxT(""); s = TextCtrl1 -> GetValue(); int j=wxAtoi(s); if ((j<1) || (pn) wxMessageBox(wxT("Некоректна кількість предметів - більша від кількості предметів у купці.")); else { n-=j; if (n==0) { wxMessageBox(wxT("Це був останній хід переможця!")); i=0; StaticText3 -> SetLabel(wxT("0")); StaticText5 -> SetLabel(wxT("0")); TextCtrl1 -> SetValue(wxT("0")); Button1 -> SetLabel(wxT("Почати гру")); } else { if (n%(p+1)==0) wxMessageBox(wxT("Це був виграшний хід!")); else wxMessageBox(wxT("Це не був виграшний хід!")); if (i==1) {i=2; Button1 -> SetLabel(wxT("Хід гравця 2"));} else {i=1; Button1 -> SetLabel(wxT("Хід гравця 1"));} s=wxT(""); s << n; StaticText3 -> SetLabel(s); } } } }