long nx, // кількість клітин по горизонталі ny, // кількість клітин по вертикалі nxy,// кількість клітин по поля гри m, // відсоток або кількість мін n, // кількість невідкритих клітин без мін j, // номер рядка k, // номер стовпчика l0,l, // лічильники для відкриття v[1500], // допоміжний масив для // 1) випадкового розташування мін // 2) черги відкриття клітин без мін u[1500], // допоміжний масив для // черги відкриття клітин без мін a[32][52]; // дані про кількість клітин bool b[32][52], // дані про наявність мін d[32][52]; // дані про невідкриті клітини void minerFrame::OnButton1Click(wxCommandEvent& event) { wxPaintDC z(Panel1); // об'єкт для малювання меж клітин wxString s=wxT(""); s = TextCtrl1 -> GetValue(); s.ToLong(&nx); s = TextCtrl2 -> GetValue(); s.ToLong(&ny); s = TextCtrl3 -> GetValue(); s.ToLong(&m); if ((5 SetSize(nx*30+25, ny*30+65); this -> Update(); Panel1-> SetSize(nx*30, ny*30); Panel1 -> Update(); wxMessageDialog *d0 = new wxMessageDialog(NULL,wxT("Увага: розпочато нову гру!"),wxT("Гра «Сапер»"),wxOK); d0->ShowModal(); z.SetPen(wxPen(wxColor(200,200,200),2)); for (j=1; j Update(); } else { wxMessageDialog *d0 = new wxMessageDialog(NULL,wxT("Хибні параметри: розмір поля для гри — ціле число від 6 до 50 по горизонталі і від 6 до 30 по вертикалі, а відсоток має бути додатним і не перевищувати 100."), wxT("«Гра Сапер»"),wxOK); d0->ShowModal(); } }