void gameFrame::OnTimer1Trigger(wxTimerEvent& event) { if (b) { wxPaintDC z(Panel1); // об'єкт для малювання z.SetBrush(wxColor(150,200,255)); // заповнення блакитним кольором z.SetPen(wxPen(wxColor(150,200,255),1)); // блакитний контур ширини 1 піксель z.DrawRectangle(0,0,800,400); // зафарбування всього поля z.SetBrush(*wxRED_BRUSH); // заповнення червоним кольором z.SetPen(wxPen(wxColor(255,0,0),1)); // червоний контур ширини 1 піксель z.DrawCircle(wxPoint(x_1,y_1),4); // зображення круга - цілі x = x_0 + v0x*t; // обчислення поточних координат центра ядра y = y_0 + v0y*t + g*t*t/2.; z.SetBrush(wxColor(0,0,0)); // заповнення чорним кольором z.SetPen(wxPen(wxColor(0,0,0),1)); // чорний контур ширини 1 піксель z.DrawCircle(wxPoint((int) x, (int) y),4);// зображення ядра if ((x-x_1)*(x-x_1)+(y-y_1)*(y-y_1)<64) { z.DrawBitmap(wxBitmap( wxT("boom.png"), // зображення вибуху wxBITMAP_TYPE_PNG), // тип (x+x_1)/2-78, // абсциса ВЛК (y+y_1)/2-70, // координати ВЛК true); b=false; } if ((800