wxPaintDC z(Panel1); // об'єкт для малювання z.SetBrush(wxColor(0,128,0)); // заповнення темно зеленим кольором z.SetPen(wxPen(wxColor(0,128,0),1)); // темно зелений контур ширини 1 піксель z.DrawRectangle(0,0,W,H); // зафарбування всього поля z.SetPen(wxPen(wxColor(255,255,255),1));// білий контур ширини 1 піксель z.DrawLine(W/2,0,W/2,H); // лінія поділу ігрового поля на половини z.DrawLine(w,0,w,H); // межі ігрового поля z.DrawLine(xr,0,xr,H); z.SetBrush(wxColor(255,255,255)); // заповнення білим кольором z.DrawCircle(wxPoint((int) x,(int) y),(int) r);// зображення білого круга z.SetBrush(wxColor(255,255,0)); // заповнення жовтим кольором z.SetPen(wxPen(wxColor(255,255,0),1)); // жовтий контур ширини 1 піксель z.DrawRectangle(0,yy,w,h); // зафарбування жовтого прямокутника z.SetBrush(wxColor(255,0,0)); // заповнення червоним кольором z.SetPen(wxPen(wxColor(255,0,0),1)); // червоний контур ширини 1 піксель z.DrawRectangle(xr,yr,w,h); // зафарбування червоного прямокутника wxFont font1( // опис шрифту 14, // розмір wxFONTFAMILY_DEFAULT,//родина wxFONTSTYLE_NORMAL, //стиль написання wxFONTWEIGHT_BOLD, //наповнення false, // підкреслити? "Ubuntu Calibri"); // гарнітура z.SetFont(font1); // призначення шрифту z.SetTextForeground(wxColor(255,255,255));// білий колір шрифту z.SetBackgroundMode(wxTRANSPARENT); // прозоре тло для виведення тексту for (int k=0; k<2; k++) { s=wxT(""); s << t[k]; z.DrawText(s,W/4-5+k*W/2,5); } Update();