Зображення у Ruby2d

Завантаження зображення у вікно має такий вигляд:

img = Image.new(path: "шлях/до/файлу", x:a, y:b, z:с, width:w, height:h, color:"колір тла")

Тут:

Порядок вказання значень властивостей зображення довільний. Лише вказання шляху є обов'язковим. Значення як усталено color: "white".

Властивість path не можна змінювати при роботі із зображенням. Якщо за вказаною адресою немає файлу, буде виведено таке повідомлення:

Cannot find image file "шлях/до/файлу"

Примітка. Синтаксис завантаження зображення у вікно, поданий вище, був коректний для бібліотеки Ruby 2D у 2018 році. У 2019 році у файли бібліотеки було внесено зміни, які передбачають такий синтаксис:

img = Image.new("шлях/до/файлу", x:a, y:b, z:с, width:w, height:h, color:"колір тла")

Інакше кажучи, вилучено запис path: перед шляхом до файлу.

Приклади застосування

img = Image.new(path: "img/01.jpg")
img.x = 10
img.y = 10
img.x # 10
img.y # 10
img.color  = "red"
img.color  # Color.new("red")      
img.color  = [0.8, 1.0, 0.5, 1.0]
img.width  = 125
img.height = 125
puts img.path

Визначення належності точки до об'єкту здійснюють з допомогою методу contains?, що має 2 аргументи — координати точки. Наприклад, програма:

require 'ruby2d'
square = Square.new
puts(square.contains?(10, 10))
puts(square.contains?(110, 110))
show

перед створенням білого квадрата на чорному тлі виводить такі значення:

true
false