Вікно у Ruby2d

Створення вікна можна здійснити, замовивши Ruby2D і викликавши метод show.

require 'ruby2d'
show

У результаті — порожнє вікно з чорним тлом розміром 640×480 пікселів та рядком заголовку з текстом: "Ruby 2D".

Налаштування властивостей здійснюють таким чином:

set властивість: надане_значення

Наприклад,

set title: "Нова назва вікна", background: 'blue'

Властивості (атрибути) вікна
(назва — зміст — значення як усталено)

Метод get використовують для отримання значення властивості (атрибута) вікна — див. приклад для ширини вікна.

get :width

На відміну від set, метод get дає можливість отримати лише одне значення.

Додаткові властивості (атрибути), що описують поточний стан:

Цикл оновлення оживляє вікно. Зазвичай 60 разів на секунду або як можна ближче до цього, наскільки це дозволяє продуктивність комп'ютера. Проілюструємо це на прикладі зміни кольору тла вікна випадковим чином щосекунди.

require 'ruby2d'
tick = 0

update do
  if tick % 60 == 0
    set background: 'random'
  end
  tick += 1
end

show

Закриття вікна легко здійснити, натиснувши кнопку Закрити на панелі заголовка, за допомогою клавіатури (з Command-Q на Mac або ALT + F4 у Windows) або за допомогою панелі меню. Але всі ці дії використовують інтерфейс користувача. Для закриття вікна з коду використовують метод close після виклику show. Зауважте: показ вікно означає введення нескінченного циклу вікна, тому наступний код не буде досягнуто, доки вікно не буде закрито вікно, тобто не завершиться цикл:

require 'ruby2d'
show
puts('Вам сюди не дістатися!')
close

Розглянемо приклад програми мовою Ruby, що закриває вікно через 5 секунд після того, як його буде показано і поки цикл працює, використовує метод оновлення, описаний вище.

require 'ruby2d'
t = Time.now
update do
  if Time.now - t > 5 then close end
end
show